Közlekedési Osztály

Facebook

Keresés

Figyelj ránk:

Tovább a Facebook-ra

Érdemes megnézni

  • Aaron-Művek
  • bobalt.hu
  • BusWorld blog
  • Busport Online
  • Busztípusok
  • Csengessünk Blog
  • CsigaOvi-blog
  • Győri Buszok Katalógusa
  • Gábrisvitéz
  • HBweb
  • Hajmási Tibor honlapja

Címkék

alba volán (9) alfabusz (13) alfa regio (9) autosan (6) bács volán (5) bakony volán (5) bécs (7) bkv (7) blaguss (6) budapest (5) credo (38) dakk (16) ddkk (5) dr.richard (5) eag (30) gemenc volán (10) honvédség (5) ikarus (65) Ikarus (6) irisbus (21) irizar (11) isuzu (5) iveco (7) kapos volán (7) karosa (10) kisalföld volán (12) kmkk (6) kunság volán (12) magán (36) man (53) máv (18) mercedes (32) mercedes-benz (35) műszakváltás (8) neoplan (17) pannon volán (7) partiscum busz (5) postbus (5) rába (19) scania (5) setra (38) siemens (5) skoda (8) solaris (11) sor (7) tatra (6) tisza volán (13) van hool (6) vasút (20) vértes volán (8) volánbusz (22) volvo (48) wien (7) zala volán (6)

Egyéb

Hát tudják...ott a Lajtán túl!

Hát tudják...ott a Lajtán túl!

›
Hát tudják...ott a Lajtán túl!

2014/7/13 : Soondee Szólj hozzá!

Újabb poszt, és ismételten határainkon túlról, hisz foglalkozni kell a külföldi közlekedéssel is. Magához a túrához kicsit tekerjük vissza a naptárat, mondjuk úgy két hónappal, ekkor kerekedtünk ugyanis fel Aaron kollégával, hogy megtekintsük a Bécsben bő fél év alatt végbement változásokat. Mivel jómagam másodszor vágtam neki Bécsnek, így a túravezető szerepét ismételten Aaron öltötte magára, nekem csak egy kérésem volt, mégpedig, hogy Rampini-t akarok fotózni! =D

001 nyito

Az osztrák főváros elérése most is úgy zajlott, mint az ősszel, 6.48-as rajkai személy, majd Hegyestől pedig REX. Egy hatalmas csoda (vagy csak egy szerencse) folytán megvalósult a közös peronos átszállás! 10 pont a Griffendélnek MÁV-nak! Útközben láthattuk, hogyan építenek vasutat sógorék, ugyanis a komplett bruck-i állomás helyén egy kráter tátongott, de mellette zavartalan vasúti közlekedést biztosítva! De ugyebár ez korszerűtlen és veszélyes, mint igen sok minden amit arrafelé alkalmaznak.

A főpályaudvarra való begördülés után megcéloztuk a helyközi/nemzetközi buszállót a Südtiroler platz-on, ami az örökös bécsi napindító.

002 bd13035"Csak" egy Postbus-os Integro...

003 w7474mwGenerációk egymás között, avagy a Blaguss új E6-os emeletese, és a Bici-ék már ősszel
is fotózott "vezérgépe"!

Irány az aluljáró, megvettük a "bevásárlójegyeinket", majd U1-el máris a Reumannplatz-on voltunk.

004 w1644loMost már a legöregebb járművek a bécsi közösségi közlekedésben, a maguk 10 éves korukkal!

A számos változás közül, mely végbement Bécsben, az egyik, hogy év elején a 7A és a 35A viszonylaton forgalomba álltak a Wiener Linien Euro VI-os csuklós Mercedes Citaro2-esei.

Reumannplatz-tól indul a 7A, így adta magát, hogy ezen a vonalon kapjunk lencsevégre néhány példányt. A viszonylattal kapcsolatban, csak azt tudnám megemlíteni, hogy nálunk ilyen utcákba és kereszteződésekbe nem hogy csuklóst, de még buszt se küldenének! De itt működik a közlekedési kultúra...

A WiLi-s gépek előtt még Fortuna meglátogatott minket, és az objektívek elé sodorta őket:

005 w7114mwZsír új verdával gyerekszállítás! Korszerűtlen és veszélyes...

006 w2470loKimondottan jól áll nekik az új flottafény. Ja igen azt is kaptak, ha nem említettem volna!

Nagyjából sikerült is végiglőni az ott szolgálatot teljesítő buszokat (de nem ez volt az elsődleges cél), így továbbálltunk a meidling-i vasútállomáshoz. Itt aztán meglepődve tapasztaltuk (bár inkább Aaron volt meglepődve), hogy már a 62A-n is Citarokkal szolgáltat a WL, ezért néhány kép erejéig maradtuk a környéken.

008 w2893loA meglepődés oka, és egy buzizászlós ULF.

007 tramtrainIdőközben feltűnt ez a 'tremtréjn' cucc is.

009 1116 198És ha már a kötöttpálya, akkor íme a Bécs - Moszkva járat.

Április óta már a 48A is egy forgalmi kivételével teljes egészében Mercedesekkel van adva, így a napunk következő állomása a Spiegelgrundstraße és a Flötzersteig kereszteződése, ahol a nap addigi részének 10 pontos képei kerültek a memóriakártyákra.

011 w2886loSzokatlan dolog, hogy úgy mész haza este, hogy egy gkv se küldött el melegebb éghajlatra!

010 fv170Fortuna ismét csak mellénk szegődött, és jött egy kék villogós Integro.

012 w2467lo

013 w1692loMint említettem, volt egy kakukktojás!

Ebédidő körül jár az óra, így bemásztunk a Ringre, ahol a már lassan számomra is szokásossá váló pizza elfogyasztása után megnéztük mit tartogat a helyi "Liget". Ikarus nem volt.... ='(

014 psu615De volt helyette egy brit Volvo!^^ Hát nem sokkal jobb? (:

015 w7120mwCsak, hogy ne felejtsük el Balguss-ékat sem.
Komolyan kezdtük pofátlanul érezni magunkat ennyi 500-as Setra után.

A poszt elején említette, hogy egy kérésem volt a nappal kapcsolatban, mégpedig, hogy lőjünk Rampinit. Így átgördültünk a Schwarzenbergplatz-ra. 

017 w2556loNekem is lett végre szép, egyedi fotóm!

016 4019Nem nem csatolva jár az E2-es az ULF-al.

Ottjártunk előtt néhány nappal álltak forgalomba a Wiener Linien hibrid nemRába-Volvo 7900-asai a 4A-n. Fotóhellyel úgy voltunk, hogy maximum megyünk egy kört a vonalon és úgyis adódik valami, de a Rampini fotózásának köszönhetően meg is pillantottuk a fotóhelyünket. Mint utóbb kiderült pont a Volvok voltak a legjelentéktelenebb járművek. =D

018 w2889loAmiért eredetileg kiálltunk fotózni...

020 w7596mw...és az egyik ami miatt okafogyottá váltak a hibridek!

019 je199anVárost nézni ilyennel is lehet. Mellesleg igen attraktív hölgyemény ült a volánnál!

021 w2888lo

 

Miután meglett mind a négy hibrid, és már vagy a hatodik 500-as Setra fordult be a Lothringerstraße-ra, úgy döntöttünk, hogy felkeressük a bécsi utcákról hamarosan kikopó Gräf&Stift-eket. Ezt a város nagyjából másik felén tudtuk megtanni, de mivel ezeket a Volvokat is ki akartuk próbálni, így természetesen nem a legrövidebb úton értünk el Siemensstraße-hoz.

Kipróbáltuk, nem hatotta meg semelyikőnket sem, maradunk inkább az EvoBus termékeinél.

022 w2210lo"Ein Ödenburger bitte!"

023 w8990loIgen, ott így néz (nézett) ki a selejtsor!

Mivel a 30A-n két busz között megírhattunk volna egy pár száz oldalas könyvet, illetve itt csak szólókkal találkoztunk, így inkább továbbálltunk megkeresni a csuklós "testvéreiket". Ez Großjedlersdorf központjában sikerült is, hiszen a 32A ezekkel volt kiadva. Itt már tényleg csak "kóvályogtunk", hogy hátha lesz valahol fotóhely. És lett! Igaz csak egy szűk óra múlva lettek jók a fények, de addig megnéztük Leopoldauba mi a helyzet.

024 w2284loEz se volt rossz ötlet!

29A-n sikerült kifogni a nap "legállatabb" (természetesen jó értelemben) sofőrjét, aki miután észrevett minket egy szelet rántott hússal vagy kenyérrel (mi sem tudtuk eldönteni) kezdett el integetni. Kész, úgy éreztük innen kell hazamenni.

Időközben jók lettek a fények a 32A kiszemelt részén, így itt volt az idő, hogy visszamásszunk.

025 w2132lo

Egy dolgot akartunk volna még útba ejteni eme napon, mégpedig az U2-es új szakaszát, kint a pusztában. De ez sajnos idő hiányában elmaradt, lesz még erre lehetőség, hiszen Bécs jó hely és még oda menni kell.

Így kényelmes tempóban megközelítettük a Főpályaudvart és haza talenteztünk Győrbe.

Ennyi lettem volna, balra el! Pá. ;)

Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Szólj hozzá!

Ajánlott bejegyzések:

  • Őrségváltás a háromtengelyeseknél Őrségváltás a háromtengelyeseknél

A bejegyzés trackback címe:

https://kozlekosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr726503025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Dashboard