Közlekedési Osztály

Facebook

Keresés

Figyelj ránk:

Tovább a Facebook-ra

Érdemes megnézni

  • Aaron-Művek
  • bobalt.hu
  • BusWorld blog
  • Busport Online
  • Busztípusok
  • Csengessünk Blog
  • CsigaOvi-blog
  • Győri Buszok Katalógusa
  • Gábrisvitéz
  • HBweb
  • Hajmási Tibor honlapja

Címkék

alba volán (9) alfabusz (13) alfa regio (9) autosan (6) bács volán (5) bakony volán (5) bécs (7) bkv (7) blaguss (6) budapest (5) credo (38) dakk (16) ddkk (5) dr.richard (5) eag (30) gemenc volán (10) honvédség (5) ikarus (65) Ikarus (6) irisbus (21) irizar (11) isuzu (5) iveco (7) kapos volán (7) karosa (10) kisalföld volán (12) kmkk (6) kunság volán (12) magán (36) man (53) máv (18) mercedes (32) mercedes-benz (35) műszakváltás (8) neoplan (17) pannon volán (7) partiscum busz (5) postbus (5) rába (19) scania (5) setra (38) siemens (5) skoda (8) solaris (11) sor (7) tatra (6) tisza volán (13) van hool (6) vasút (20) vértes volán (8) volánbusz (22) volvo (48) wien (7) zala volán (6)

Egyéb

Ünnepi VASalás

Ünnepi VASalás

›
Ünnepi VASalás

2013/12/21 : Soondee Szólj hozzá!

Csak elérkeztem odáig, hogy megírjam ezt a régóta ígért posztot. Megfogalmazódott a csapatban még a burgenlandi túrán, hogy az őszi óraállítás előtt meg kellene ejteni egy kintalvós vadászatot, valami KAV-val szomszédos volánnál. Mivel Vértesből mindannyian egész jól állunk, a Bakony pedig már bezárta kapuit, így maradt a Vasi Volán. Számomra amúgy is fekete folt volt ez a térség, bár a keleti végekhez képest 1000 W-os refi... A túra napja végül nem az óraállítás előtti utolsó alkalom lett, hanem egy szerdai nap, nevesebben október 23. A poszt a reklám kép után kezdődik!

001 nyito

Részemről kicsit érdekesen indult a reggel az alig 5 óra alvás és az előző este elfogyasztott "szörp" mennyiség miatt, no de sebaj, másnaposan (bár a kezdés még szerintem aznapos volt) még úgyse fotóztam. Fél 7 magasságában elstartolt a túra. Csornáig nem volt semmi, de értelme se lett volna megállni bárhol hisz fény az a nullával volt egyenlő. Csorna belterületén belebotlottunk egy IKU-189-be. Fények ellenére tettünk egy próbát, autodel, irány tovább. A fények egyre barátságosabbak ahogy befutottunk Szilre és találtunk egy EN Credot.

002 mid570A MID-es kotlák mind AUDI-s járatokat csinálnak, így Győrben kilőhetőek. Szégyellem is magam, hogy alanyi jogon nem lőttem még ki mindet, pedig ebből csak 5 db van nem 20... :/

Pár gondolat ehhez a képhez kapcsolódóan: Egy személyszállító jármű (valahogy ezt nem nevezem busznak) alapból rendelkezik kisebbfajta holt térrel, de azért fejeljük meg a történetet még azzal a böszöm táblával a ablakban, a kijelző helyére meg ragasszunk matricát. Logika 8000. Emellett azon csodálkozom, hogy volt fehér EN az udvaron (valószínűleg a tavalyi gyártásból), így nem került sárga alapfényű a flottába a Kisalföldnél, nem úgy, mint most a Pannonnál. De ugye a Kravtex az ügyfélért van, ugye? No de térjünk vissza a túrához, mert meg leszek szólva, hogy "mijértszidom a krédót, hisz magyar?"!

És, hogy ne csak rosszat zengjek ezekről, köszönhetjük a Credonak a következő fogást:

003 hb5258Répcelakon sikerült utolérni.

Ha már Répcelak, akkor benéztünk a helyi intermodális buszfordulóhoz is:

004 lkn182Na ez templomos tájkép!

Pipa, irány tovább Szombathely irányába, ahol sorba jöttek a témák.

005 eue676Vámoscsalád, EUE-676

006 hfz928Egy tájképet megért.

Ismét egy kis szerencse ért minket, ugyanis a Répcelakon fotózott 543-ast utolértük a 84-es és a 86-os út találkozásánál, amint épp szünetet tartottak a benzinkúton.

007 hb525810 pont a Griffendélnek Dreamteam-nek! Najó csak 9,5 az oszlop miatt...

008 lcu322Szelestén helyköziként szolgáló helyis kocsi pihent az LCU-322 személyében. Azért a Vasinál is van logika...

Szombathelyi elkerülőnél rájöttünk, hogy korábban benéztünk egy kereszteződést, így lehet buktunk pár kocsit, szóval irány vissza! Nem volt hiába való a hátraARC:

009 ktn530KTN-540 Vasszilágyon

Vépen sajnos a fény ellenünk dolgozott...

010 ctk815...de az ex NDK-t akkor se lehet kihagyni.

011 gtb583Vép két járgánnyal is kedveskedett.

A tiszteletkör után beértünk Szombathelyre, először irány a vasút, hátha nem csak Credo lesz a felhozatal. 

012 mdu579Fuck logic Vasi módra 2.0: LC Credo helyin. Mentségükre szóljon, hogy olyan járaton jár, ahol a 12 méteres
szóló szűken fér el.

013 duk222ClaudiBus-os 396 ellensúlyozza az előbbit.

A menetrend alapján pár perc múlva érkezik valami helyi, gondoltuk megvárjuk. Végül jómagam bementem az állomásra kilőni a 324-es szilit. Murphy persze nem alszik, természetes, hogy ilyenkor érkezett meg a helyi egy BN 12-es személyében. Az érvágás után inkább megittunk egy kávét, hogy újult erővel benézzünk a helyközire. Minden ellenfény, úgyhogy Szombathely letudva.

014 hda346Jákon újabb 10 pont.

Nem lepődtünk meg, hogy a kocsmával szembe találtuk meg a Rábát, ez a vidéki szokás. Meg még a templom. Amúgy finom kávéjuk van! =D
Megindultunk Körmend felé, természetesen egy kis kerülővel, bízva a rendszámokban. Sajnos ez meg is maradt bizakodásnak, miután nem találtunk semmit a falvakban.

015 hbr629 016 lkg562


Körmendről ennyit. Innen megindultunk a nyugati határ felé, Szentgotthárdra. Útközben Rátót szolgált egy ÖAF-al, valamint egy kis kötöttpályával, és Rábagyarmat a maga NDK "szökevényével".

017 430-328
018 ctk837

 

Gotthárdon hasonló helyzet fogadott, mint a szombathelyi buszállón, úgyhogy kinéztünk inkább a vasútra, hogy  ott fogjunk valamit a "rajzásig". Milyen is a mi szerencsénk, amikor 10 pontos a buszállomás kijárata? Pontosan, olyankor mennek ki a buszok a "menekülőúton"...

019 ctd728Azért kép nélkül nem távoztunk!

Az útirányt Magyarország legnyugatabbi települése, Felsőszölnök felé vettük, reménykedve abban, hogy sikerül valami pixelhalmazt csinálnunk a GMX-ről. Amint a nyitóképünkön már láthattátok, sikerült megörökíteni a szlovén határtól pár száz méterre.
Kisebb tanakodás után, arra jutottunk, hogy útba ejtjük Zalalövőt is, bízva néhány Zalás gépezetben is. 

020 fkb193Kisrákoson meglepetés 263-as!

Útban Zalalövőre Hegyhátszentjakabon találtunk még egy Credot, azonkívül semmi. Immár Zalás felségterületen Egy E95 és egy háromtengós Setra pihent.

021 hzt853

A nap viharos tempóban veszít a magasságából, úgyhogy elindultunk visszafelé. Zalalövő határában a következő szerkezet fogadott minket:

022 flr956

A 8-as úton haladva Egyházashollóson találtuk a következő "áldozatainkat", meglepő módon a vendéglátó egységgel szemben.

023 flr955 024 ktn540

A kötelező kávé elfogyasztása közben megtalált minket a helyi erő, hogy mit is fotózunk. Valószínűleg este a sofőr már azt a sztorit hallhatta, hogy mi meg akartuk őt verni.
Foggal körömmel kapaszkodva a fényekbe érkeztünk meg Rábahídvégre, ahol a JBF-427 pihent.

025 jbf427

Innen  elindulva már nem számítottunk semmire, ám Nyögéren egy Credo helyett a következőbe botlottunk:

026 koy433Állvány nélkül, kocsitetőről.

Összességében jó napot zártunk, jó pár rendszámmal gazdagítottuk a gyűjteményünket, de egy valami biztos: Soha többet nem akarok másnaposan nekivágni egy túrának! =D

Ezzel zárnám is a posztot. Viszlát!

Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Szólj hozzá!

Ajánlott bejegyzések:

  • Őrségváltás a háromtengelyeseknél Őrségváltás a háromtengelyeseknél

A bejegyzés trackback címe:

https://kozlekosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr305692740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Dashboard