No akkor a történet befejező részéhez van szerencsétek, bár azt már előre jelzem, hogy a többi poszthoz képest itt már nem leszön annyi határon túli magyar, mert a napunk túlnyomó részét már magyar földön töltöttük. Ettől függetlenül a reggeli órák igen jónak bizonyultak Szatmárnémetiben. Igaz a fények nem kedveztek, így ide tuti visszatérek még kivadászni a renccámokat, valamint van azért jó néhány hátár menti település, ami megér egy-egy látogatást! De megint csak a klaviatúra kopik és nem volt még egy kép sem, úgyhogy íme a záróakkord:
Így pénteken a hajnali kelést már-már ébresztő nélkül is abszolválni tudtuk volna, de azért inkább nem kockáztattunk. Szokásos reggeli manőverek után betámadtuk a várost és nekiláttunk a tsengetésnek! Mint azt a felvezetőben már említettem a fények azok olyanok voltak amilyenek, de azért sikerült pár értékelhető képet csinálnom.
Tényleg kint dolgozik a Szabolcs Volán selejt állománya! CLD-267
Irisbus-on kívül láttunk még Karosát is.
Az elmaradhatatlan ex NDK-s vasak!
Lenéztünk a vasútállomáshoz is, hátha több rendszámunk lesz, de "csak" a feljebb látott SM 02 LNX valamint az alább látható 256-os pihent a pályaudvaron!
Jó dolog az időzónák miatt tervezni, ugyanis elhangzott a következő mondat, ami végül meg is valósult, hogy "elindulunk nyolckor és fél nyolcra Magyarországon vagyunk!". A magyar területen elsősorban a Szabolcs megyei néhány önkormányzati verdát terveztük felkutatni, ami nem igényel akkora kitérőt.
Még mielőtt Erdélybe indultunk volna mindenkitől azt hallottuk, hogy a "román rendőr getszi". Semmi konfliktusunk nem volt a román rend éber őreivel, cserébe Tiszabecs határában kivett a Focus-os brigád... Végül is nem tartott sokáig az ellenőrzés, csak Kiss Ádám Közúti ellenőrzés című stand up-ját meghallgattuk mobilneten, amíg baszkódtak a személyikkel! De, hogy azért tegyünk egy csavart a sztoriba a rendőrhölgyemény a 2-essel kezdődő irányítószámot budapestinek hitte... -.-" (ezután nem csodálkozom, hogy a villamos rájuk húzta a kormányt!) No de a szapulásból elég volt ennyi!
A sonkádi 543-as után robogtunk tovább egészen Fehérgyarmatig, ahol az egész buszálló ellenfényben úszott! A statisztikai képek elkészülte után Mátészalkát vettük célkeresztbe, ahol viszont 10 pontos fényekhez volt szerencsénk
Talán a legértékelhetőbb fehérgyarmati pixelhalmaz!
Mátészalkán nem időztünk sokat, mert az idő szorított minket. Már csak ilyen világ ez a műszakváltás! Szerencsére sikerült időben landolni Nyírbátorban!
A sok Setra mellett megjelent az ex MÁV Raktáros 263-as is!
Még egy pipa az útiterven, irány a következő műszakváltás Tedej. Innen most nem közlök képet, hiszen régebben már olvashattatok róla eme felületen. Csak, hogy kinevezzük a napot a műszakváltások napjának, így estére még egy Tiszaújvárost is útba ejtettünk a JABIL miatt. Útközben Szakolyon belebotlottunk még egy ex MÁV Raktáros masinába!
És akkor a JABIL így a hét és a nap végére a teljesség igénye nélkül!
Debrecenbe már nem a Borsod jár.
Kár, hogy eltűnnek ezek a fényezések...
Úgy néz ki, hogy a történet végére értünk, nagy vonalakban ezek voltak a hét történései és rendszámai. Remélem nem okoztam unalmas perceket a három részen át történő klaviatúrakoptatással. Legközelebb valószínűleg Riporter úr jön a következő konzervposztjával és majd ahogy a ZH-k engedik utána jelentkezek a Tramwaytag-gal.
Köszöntem a figyelmet, pás! ;-)