Közlekedési Osztály

Facebook

Keresés

Figyelj ránk:

Tovább a Facebook-ra

Érdemes megnézni

  • Aaron-Művek
  • bobalt.hu
  • BusWorld blog
  • Busport Online
  • Busztípusok
  • Csengessünk Blog
  • CsigaOvi-blog
  • Győri Buszok Katalógusa
  • Gábrisvitéz
  • HBweb
  • Hajmási Tibor honlapja

Címkék

alba volán (9) alfabusz (13) alfa regio (9) autosan (6) bács volán (5) bakony volán (5) bécs (7) bkv (7) blaguss (6) budapest (5) credo (38) dakk (16) ddkk (5) dr.richard (5) eag (30) gemenc volán (10) honvédség (5) Ikarus (6) ikarus (65) irisbus (21) irizar (11) isuzu (5) iveco (7) kapos volán (7) karosa (10) kisalföld volán (12) kmkk (6) kunság volán (12) magán (36) man (53) máv (18) mercedes (32) mercedes-benz (35) műszakváltás (8) neoplan (17) pannon volán (7) partiscum busz (5) postbus (5) rába (19) scania (5) setra (38) siemens (5) skoda (8) solaris (11) sor (7) tatra (6) tisza volán (13) van hool (6) vasút (20) vértes volán (8) volánbusz (22) volvo (48) wien (7) zala volán (6)

Egyéb

CSI: Kecskemét

CSI: Kecskemét

›
CSI: Kecskemét

2013/8/09 : Soondee Szólj hozzá!

Mint az igen sokak előtt tudatos, az elmúlt hétvégén, azaz augusztus 3-án és 4-én rendezték meg Kecskeméten a Nemzetközi Repülőnapot. A hétvégére teljesen igaz lehetne az "összehordja a szemetet a szél" mondat, hisz a hétvége folyamán egy tizenegynéhány fős csoport mászkált a repülőbázis környékén. De gondolom többeket jobban érdekel a poszt címének miértje. Nos, erre a poszt végére természetesen fény derül, de elöljáróban annyit, hogy mindkét nap igen nagy számban repkedtek a "you don't say" mém díjas beszólások, valamint egyesek már-már a nyomozóirodától is kaphattak volna munkaajánlatot. Akkor kezdjünk is bele:

Nos, az erdélyi túra (igen tudom arról se volt még egy mondat se a blogon, de igyekszem pótolni) óta nem nagyon mászkáltam semerre, így már igen csak hülyét kaptam a négy fal között. Ennek a miértjére majd az erdélyi posztban kitérek! A sok tervezgetés után végül úgy alakult, hogy a szomszédos Kárpátbusz blog szerkesztőségi kirándulás keretében látogat el Kecskemétre, természetesen kocsival, úgyhogy társultam hozzájuk. Na ennyi rizsázás után a lényeg, eljött a szombat hajnal, amikor is útnak indultunk Ötker úr sárga aszfaltszaggatójával Kecskemétre. Már 6 előtt a reptérnél voltunk, ahol természetesen már torlódtak az autók. A sorban feltűnt 2 honvédségi renCCám, illetve a távolban még egy, amit végül buktunk.

001 hb53-05A "vörös október" becenevű gépezet. Éljenek a hajnali fos fényviszonyok...

Örültünk a fejünknek, hogy most jönnek a honvédségi vasak, így minél hamarabb be akartunk jutni a reptéri kapukhoz. Ez egy jókora kerülővel és egy pár perces sétával volt elérhető, mert a Reptéri utat már lezárták. Lényeg, hogy a fotóhely elfoglalva, úgyhogy várjuk a témát!

002 mentőkAz OMSZ közel 20 járművel érkeztek a helyszínre.

Honvédségtől csak az LT-k meg a Transporterek szaladgáltak, illetve jött egy E95-ös, de már rossz volt rá a fény, így kicsit odébbálltunk. Ha nincs honvédség, akkor csengessünk kunságot.

003 adv234266-os Tiszakécskére

004 hob389A ketchup kecskemétiül

A fény itt is hamar odébb mászott és igen kiábrándítóan nem akartak érkezni a honvédségi buszok, így visszamentünk napos-ajtós képeket lőni a parkolós járatokról. Néhány a teljesség igénye nélkül:

005 fjz858A kalocsai szarlétra különítmény is tiszteletét tette.

006 hyk345A HYK flotta egyik tagja. Persze mindhárom parkolózott. Háttérben pedig a faszkabátok, róluk később!

007 fkb138Az utolsó mohikán, avagy az egyetlen forgalomban lévő Kunságos 250-es

008 gls720Kék felni, fehér csavarvédő! Vááá, de erotikus...

009 fbd325A 386-os flotta is bevetésre került.

Honvédség terén teljes elkeseredésünkben jött egy kis szikra, mikor valaki bekiabált a közösbe, hogy "b@meg, jön egy EAG"! Persze ez ment is be a VIP kapun, úgyhogy futás a képért.

010 hb50-83Tényleg csak szikra volt, mert aznap nem jött más...

Pár képet lőttünk még itt a városi járatokról, majd úgy döntöttünk, hogy megnézzük a harmadik parkolós járaton a felhozatalt.

011 hda013Rába és a telireklám, illetve a GLS felnijének inverze.

Elindultunk hát a másik bejárathoz, hogy megnézzük mivel hordják ott a népet. Menet közben belebotlunk bobaltékba, "Nahát ezek is itt?", hangzott el a kölcsönös üdvözlés, és ismét csak igazolódik a poszt elején említett mondás. Ahogy odaértünk a parkoló utcájához, akkor álltak konvojba a buszok és rendőri felvezetéssel indultak kifelé. Gyors értekezést követően úgy döntöttünk kinézünk a parkolóhoz, hátha lehet ott jó képeket csinálni. A helyi erőnek köszönhetően behuppantunk egy E95-ösbe és indulás. Már majdnem kiértünk a parkolóba, mikor felhangzott a bizonyos kérdés, hogy "De hol van Béla?". Majd erre jött Renccámvadász kolléga kontrázása, hogy "Ja akkor lehet ezért hívott?"! Nagyon jó, Ötker úr ottmaradt... A parkolóhoz kiérve konstatáltuk, hogy felesleges leszállni és inkább visszamegyünk a reptérhez, na meg Ötkert se szexuálja meg az unalom. Ingyen hűsölés, végül is megérte! Néhány kép a piros járatról:

012 tömegMindenki ott borított ahol jónak érezte. Ez általában a másik busz előtt volt a legjobb.

013 kpy605Mezőn fordulás. A frissen beszerzett MEK-et szépen oda is baszta a buckára a sofőrje...

014 esc910Szolidan volt rommá tömve.

015 kpy216És még egy magán szekér is befigyelt.

A hőséget túlélése érdekében off tevékenységet folytattunk igen hosszú ideig egy helyi ivóban. Eme tevékenység után visszamentünk a délelőtti helyünkre halvány reményfoszlányokkal, hogy hátha kifele jön néhány honvédségi busz. Hát amire vártunk az nem lett, helyette voltak a fentebb említett faszkabátok:

016 mfb166Már csapágyas a hűtőventilátor....

A történet röviden a következő volt: Amint a képen is látható a csomagtér ajtó nyitva, de az egyik eszes, amelyiken a legkisebb ruha is lóg, mint tehénen a gatya, beül beindítja a motort és a klímát. Oké, melege van aláírom, de akkor csukja be azt a rohadt csomagtartó ajtót és üljön be mindkettő... A motort járatta vagy 15 percig, mellette maximumon a klímát, volt hogy kiszállt és a semminek ment, volt hogy úgy ült be, hogy nyitva hagyta az ajtót. Egyszóval a mi adónkat baszta ki az ablakon, ezt nem tudom szebben megfogalmazni! Majd miután negyed óra motorkínzás után leállította a motort, voltunk olyan parasztok, hogy megtapsoltuk őket! Miközben szentségeltünk a rend éber őrein, napos ajtótlanba lehetett lőni az unásig fotózott parkolós járatokat! Miközben fotóztunk odajött az egyik, hogy "Menjetek má' le az úttestről!". Csak a kapa nem hullott ki a szájából... -.-' Egy métert odébb léptünk az útszéli árok belső felére, majd jött az ismételt vakkantás, hogy "Oda a túlfelére!". Ezt azért nem hagytuk szó nélkül, de néhány mondat után inkább elment, de félvállról annyit visszaszólt, hogy "Hülyék vagytok"! Felháborodásunk miatt mr.izomagy odajött még egyszer, hogy "Fogjátok már vissza magatokat!". Ergo még a mi kurva anyánkat, amiért ő lehülyézett... Végül kiderült, hogy ő ott forgalmat irányít, igaz egy rohadt láthatósági mellény nem volt rajta, valamint a forgalomirányításhoz szükséges sávos bot se volt nála! Ja és nem utolsó sorban két taxit lazán beeresztett az éppen kanyarodó busz elé...

No pofázásom befejeztem, még két kép a szombati napról:

017 bpf088Itt is biztos rossz helyen voltunk...

018 anu935Tiszavárkonyi kintalvós a szállásunktól nem messze!

Senki nem gondolta, hogy ilyen gyér lesz a honvédségi felhozatal szombaton, így vasárnap hajnalban már tényleg csak egy hajszálnyi reményfoszlánnyal a tudatunkban indultunk vissza Kecskemétre. Sikerült olyan korán odaérni, hogy még a Reptéri út se volt lezárva. Hajnali fények mellett bejött néhány busz, de azokról inkább nem publikálom a képet. Aztán kezdett úgy alakulni a forgatókönyv, mint szombaton. Jöttek a mentők, majd rezsiben a parkolós járatok buszai a telepről, valamint csak az MB-Traveles gépek szaladgáltak.

019 jdy991E95-ös helyett Gyulára!

Időközben kitelepült a helyi erő is közénk és mily meglepő megjelent a helyszínen Fotóriporter úr is. Na mit is mondtam a poszt elején? ;) Ezek után a távolban felsejlett két 200-as sziluettje. És igen!

020 hb52-56Megérkeztek a kaposváriak!

Természetesen mindenki örült, mint majom a farkának. A szombati szopóág után végre valami kezd beindulni. Mellesleg tipikus, hogy a társszerző úr lecammog Szegedről vasárnap és alanyi jogon meglesz neki az összes honvédségi cucc... A fény természetesen a szombathoz hasonlóan kezdett odébb mászni, így még időben megindultunk a napos, ajtós hely felé. Útközben jött az infó, hogy jön a következő eresztés! No nem írnám tovább a hülyeségeimet, úgyhogy egy képes riport következzék vasárnapról.

021 hb53-38A teaszűrő igencsak adja!

022 mfv938Szerkesztőségünk "kedvence" az FR1... 024 hb50-71A győri küldöttség egyik fele.

027 hb51-37
E95-ös után jött E98-as is!

031 hb53-14A 'fehérváriak szépen bepózoltak!

023 hb53-27Teaszűrő után tyúkitató.

030 bfa061Először csengetve utcán!

025 hb53-00Kicsit öreg, kicsit fakó, de a miénk! 026 hb52-82A 280-asok sem maradtak el!

029 hb50-55Na ez még az O303-asoknál is durvább!

028 együttállásEgy kis napozás estig.

032 lvr802A tömény honvédség után egy ex Cseh LaVóR.


Azt hiszem jól telepofáztam ezt a posztot is, úgyhogy félek, hogy az erdélyi posztok is igen terjedelmesek lesznek, igaz van tartalom amivel megtölthetőek. Terveim szerint még a nyár folyamán meglesz az is, igaz több részből, de meglesz! ;)

Hogy stílusosan zárjam le a dolgokat, tisztelgek mindazok előtt akik végigolvasták és végignézték a posztot! 

Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Szólj hozzá!

Ajánlott bejegyzések:

  • Őrségváltás a háromtengelyeseknél Őrségváltás a háromtengelyeseknél

A bejegyzés trackback címe:

https://kozlekosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr295447137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Dashboard