Nos eltelt egy hét az előző összefoglaló poszt óta, valamint tegnap facebook oldalunkon is ígértem, hogy ma újabb rész következik! Nem is nagyon írogatnék terjengős bevezetőt, szóval vágjunk bele!
A következő úti célom a Hajdúság volt. Ez már nem csak egy kis egynapos kiruccanás volt, mint az eddigiek, hanem 3 napot töltöttem el Debrecen környékén! Ezúton is köszönöm egyik jó barátomnak, hogy dekkolhattam nála. Első nap eldöcögtem a Csehszlovák ipar "remekével" Tedejre, ha már úgyis mindenki alanyi jogon járt itt.
Igen ez nem Tedej, de indulás előtt még megkerestem ezt a Kovács buszos vasat.
Tipikus tedeji életkép a FIS-207-el
Elég hard ez a színösszeállítás
Biztos, ami biztos: 4 Ikarus felirat az orron
Ezzel a tedeji túrával el is ment az első nap, úgyhogy nyugovóra tértem, hisz másnap korán kelés, hogy minél jobban kihasználjam a fotózásra alkalmas fényviszonyokat. A második nap délelőttjének egy részét a debreceni buszállomáson töltöttem.
A nagyváradi járaton szolgálatot teljesítő MAN
Ritka képek egyike, amikor olvasható a LED-es kijelző a fényképen
A honvédségi műszakos járatokat a Cézár Tours szolgáltatja
Szebb napokat is megélt járgány
A buszállomási fotók, valamint a volt Airport Debrecenes 280-as felkeresése után kipróbáltam a méhészkerti járatot. Valahogy a megtett út után, csak az jutott eszembe, hogy "...minden másra ott a MasterCard!" (és ez nem a reklám helye volt! =) ).
Méhészkert meglátogatása után néhány honvédségi rendszám reményében kimentem Debrecen szélére a 4-es út mellé. Honvédség nem volt, de lett néhány képem onnan is.
Ez a kép Facebook oldalunk olvasóinak ismerős lehet! ;)
Egy csuklós Solaris lépi át a város határait.
Mivel délutánra Hajdúszoboszló volt betervezve, így elindultam vissza a buszállóra. A busz indulásáig volt még jó pár percem, szóval növeltem a képeim számát a buszállomáson, majd indulás 'szoboszló.
Lengyel csodamasina az FLK-193 személyében.
A fentebb említett LED-es kijelző probléma
Hajdúszoboszló buszállomáson napfürdőző IEB-718
Nagy forgalma nem volt a buszállomásnak, így visszaindultam Debrecenbe, ahol amíg lehetett fotóztam. Igaz, csak a buszállomás kijövő oldalán, mint általában mindenki aki távolabbról érkezik.
A lemenő nap fényében a békéscsabai járat.
A harmadik nap délelőttjén ellátogattam Berettyóújfaluba, hogy az ott szolgálatot teljesítő 4 darab E94-esből a lehető legtöbbet megörökítsem. Nos ebből kettőt sikerült, végül is több, mint a semmi.
CKC-651 volt a másik E94-es ami a lencsém elé került
A múltkori Borsodos IFA után Hajdúsról is lett fotóm.
Visszatérve Debrecenbe még néhány kép készítésére volt idő a buszállomás kijáratánál, de ezzel most nem untatnék senkit, hiszem már így is elég hosszúra sikeredett a poszt, de még nem járok a végénél. Tehát a képek elkészítése után célba vettem a vasútállomást és elindultam haza.
Következő utam Csongrád megyébe vezetett, pontosabban Csongrádra és Szentesre, hogy csökkentsem a Tisza Volános hiányaimat. Ehhez a naphoz nem fűznék semmilyen kommentárt, csak néhány képpel összefoglalnám. Íme:
Szintén egy helyi járat, a KAZ-889 személyében
Szeged - Kunszentmárton járat. Nekem nagyon bejövősek ezek a 3 tengelyes Rábák
Immár Szentesen. A Bács Volán Ikarus 955-öse.
CLY-143 indul Hódmezővásárhelyre
Akkoriban újnak számító rendszám
Hát ismételten sikerült jól elnyújtanom a posztot, de remélem nem gond. Elöljáróban a következő epizódhoz (hiszen lesz még) csak annyit, hogy abban is lesz egy 3 napos túra megemlítése, csak immáron a Pannon Volán területén!
Folytatása következik...