Közlekedési Osztály

Facebook

Keresés

Figyelj ránk:

Tovább a Facebook-ra

Érdemes megnézni

  • Aaron-Művek
  • bobalt.hu
  • BusWorld blog
  • Busport Online
  • Busztípusok
  • Csengessünk Blog
  • CsigaOvi-blog
  • Győri Buszok Katalógusa
  • Gábrisvitéz
  • HBweb
  • Hajmási Tibor honlapja

Címkék

alba volán (9) alfabusz (13) alfa regio (9) autosan (6) bács volán (5) bakony volán (5) bécs (7) bkv (7) blaguss (6) budapest (5) credo (38) dakk (16) ddkk (5) dr.richard (5) eag (30) gemenc volán (10) honvédség (5) Ikarus (6) ikarus (65) irisbus (21) irizar (11) isuzu (5) iveco (7) kapos volán (7) karosa (10) kisalföld volán (12) kmkk (6) kunság volán (12) magán (36) man (53) máv (18) mercedes (32) mercedes-benz (35) műszakváltás (8) neoplan (17) pannon volán (7) partiscum busz (5) postbus (5) rába (19) scania (5) setra (38) siemens (5) skoda (8) solaris (11) sor (7) tatra (6) tisza volán (13) van hool (6) vasút (20) vértes volán (8) volánbusz (22) volvo (48) wien (7) zala volán (6)

Egyéb

Egy kis nyári visszatekintés III.

Egy kis nyári visszatekintés III.

›
Egy kis nyári visszatekintés III.

2013/3/16 : Soondee Szólj hozzá!

Így a tavasz kezdetén visszatért pár napra a téli időjárás, méghozzá nem kis intenzitással! Elzárt települések, járhatatlan utak, az M1-esen éjszakázó több tucatnyi autós. De gondolom mindenki hallotta a híreket és a Telenorosok kivételével mindenki megkapta a BM SMS-ét, hogy átülhet a másik kocsijába! No de erről ennyit és folytassuk összefoglalónkat a tavalyi nyárról!

Elmaradhatatlan eleme a nyárnak egy kis Borsod Volán, így fogtam magam és megindultam Selejt, akarom mondani Sátoraljaújhelyre, illetve Sárospatakra! Hát Pestről nem kellemes oda eljutni... Kicsivel több, mint 4 óra utazás és ott is van az ember! Sok érdekesség nem volt, sőt sok busz sem, így nem sok időt töltöttem itt.

0046 bpr635Részemről bejövős ez az ajtórendezés.

0047 flx178A fák árnyékában pihen az FLX-178.

0048 lkt298LKT-298 halad Sárospatak felé.

Mint a képek felett írtam, nem telt be a memóriakártyám fotókkal, így mielőtt az életemet meguntam volna, átvándoroltam Sárospatakra. Felettébb örült itt nekem a vasúti pénztáros néni, mikor útmegszakítást kértem tőle. Biztos megzavartam őt a nagy semmit tevésben!

0049 spatakEgy kis együttállás

A volánoknak is egyre kevesebb pénze van, így elsősorban a fényezésen spórolnak, ugyanis olcsóbb telibe fényezni fehérrel, mint bármilyen mintát belevinni. Jó példa erre a fenti képen szereplő BPR-114. A lenti kép 2010 nyarán készült, kicsit igényesebb volt a fényezése, de sajnos a pénz az nagy úr!

0050 bpr1142010 nyarán Tiszaújvárosban

Kezdett helyrerázódni a napállás, majd kattintottam még párat, aztán ismételten várt rám a közel 4 óra vaskeréken csattogás.

0051 ckh916CKH-916 indul Vissre

0052 ltg513Egy Ikarusnak keresztelt ARC

0053 ccx315A nap rendszáma címet eme strandkorlátkék IFA nyerte el!

0054 job703Az elmaradhatatlan 266-os

0055 bpr639És egy újabb 2-2-0-2 ajtórendezés

Nem is pihentem sokat, egyből másnap fogtam a fényképezőt és meglátogattam a Bács Volánt, pontosabban Baját. Sok hozzáfűzni valóm nincsen a városhoz, úgyhogy álljon itt pár kép:

0056 kbk839Sajnos Bácsban nem divat a különleges fényezés...

0057 lpp588Baja helyi járatait a 'Narancs Utak' biztosítja, helyközi kialakítású Berkhof-okkal.

0058 may568Tisza Volános Lion's Coach a Pécs-Szeged viszonylaton

0059 bhv436Azért az objektív elé gurult ez a mustár sárga gépezet is!

0060 jkm654Albás Volvo csak úgy

0061 dud486Ez se a megszokott fehér.

0062 gbg519Pécs-Szeged járat a másik szolgáltatótól

Valahogy az előző napi közel 9 óra vonatozgatás, valamint amíg Bajára leértem vonattal az kicsit sok volt. Így inkább gumikerékkel indultam haza. Ebben az esetben Szekszárd az átszállási hely. Itt volt közel 15 percem, így kihasználtam és csináltam pár képet.

0063 kim370Mercedes O407-es érkezik Őcsényről

0064 jlw984Egész jól néz ki ez a színre fújt rács

Hamar eltelt ez a pár perc a fotózással, irány a kocsiállás. Közel 10 perc késéssel befutott a buszom, ami már ekkor eléggé tele volt, és a sofőr szólt is, hogy valószínűleg nem fog mindenki felférni! Végül hárman vagy négyen maradtunk a megállóban, mikor meglett a 100%! És itt jött el a b+meg faktor, hogy ennyi emberség igen csak lehetne már a sofőrben, hogy felenged minket, aztán elücsörgünk a lépcsőn/földön... Értem én, hogy szabályzat, meg félti az állását (a mai világban nem is csodálom), de nem ő lenne az egyetlen aki álló utast szállítana autópályán! Meggyőzni lehetetlen volt, úgyhogy még egy óra várakozás... Öröm az ürömben, hogy ezalatt az 1 óra alatt meglett a Pannon Volán mindkét E99-ese!

0065 gsm306Pannon sor a szekszárdi buszállomáson

Mondanom se kell, hogy a következő busz is késett, és szintén tele volt, de ezzel legalább hazajutottam!

0066 utonEgy órával később, de úton hazafelé!

Ismét kicsit hosszúra nyúltam, de remélem nem unjátok még a sorozatot! Most döbbenek meg saját magamon, hogy mennyi helyen is jártam tavaly nyáron... Szóval egy szó mint száz, köszönöm, hogy végigolvastad ezt a részt is!

Folytatása következik...

Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Szólj hozzá!

Ajánlott bejegyzések:

  • Őrségváltás a háromtengelyeseknél Őrségváltás a háromtengelyeseknél

A bejegyzés trackback címe:

https://kozlekosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr135137612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Dashboard