Közlekedési Osztály

Facebook

Keresés

Figyelj ránk:

Tovább a Facebook-ra

Érdemes megnézni

  • Aaron-Művek
  • bobalt.hu
  • BusWorld blog
  • Busport Online
  • Busztípusok
  • Csengessünk Blog
  • CsigaOvi-blog
  • Győri Buszok Katalógusa
  • Gábrisvitéz
  • HBweb
  • Hajmási Tibor honlapja

Címkék

alba volán (9) alfabusz (13) alfa regio (9) autosan (6) bács volán (5) bakony volán (5) bécs (7) bkv (7) blaguss (6) budapest (5) credo (38) dakk (16) ddkk (5) dr.richard (5) eag (30) gemenc volán (10) honvédség (5) ikarus (65) Ikarus (6) irisbus (21) irizar (11) isuzu (5) iveco (7) kapos volán (7) karosa (10) kisalföld volán (12) kmkk (6) kunság volán (12) magán (36) man (53) máv (18) mercedes (32) mercedes-benz (35) műszakváltás (8) neoplan (17) pannon volán (7) partiscum busz (5) postbus (5) rába (19) scania (5) setra (38) siemens (5) skoda (8) solaris (11) sor (7) tatra (6) tisza volán (13) van hool (6) vasút (20) vértes volán (8) volánbusz (22) volvo (48) wien (7) zala volán (6)

Egyéb

Tolnai kalandozások, II. rész

Tolnai kalandozások, II. rész

›
Tolnai kalandozások, II. rész

2013/3/13 : Száguldó fotóriporter 2 komment

Ahogy arra már a legutóbbi írásomban is utaltam, Szekszárd vára is elesett a rendszámokért folytatott harcban, a vizsgaidőszak végén (hol van az már...) meglátogattam a tolnai megyeszékhelyt.

Hajnali 5:20-kor indultam el Szegedről a Tisza Volán első pécsi járatával, melyet HHY-797 végzett. Kisszállásig próbáltam megtalálni a megfelelő üléspozíciót, sajnos ez a kocsi sem a kényelmes üléseiről híres, igaz, van ennél rosszabb is, Bátaszékig meg csak kibírom. Sikerült

20 perc átszállásra, nézzük mi van bent a váróteremnél:

1-kim-631Vele már a felvezető posztban találkozhattatok, azonban a kijelző felirata miatt mindenképp be akartam tenni ide, demonstrálandó a helytelen használatát. Ha már ezt sikerült felprogramozni, akkor a végállomást/útvonalat vajon miért nem lehetett? Jó, Bátaszék nem egy turisztikai központ, de ha valaki véletlen nem odavalósi és utazni merészelne, az biztos ki lesz segítve ezzel a kiírással...

2-jlz-392Bátaszéki reggel

JLZ-391-gyel irány Szekszárd, útközben Várdomb előtt mégegyszer láthatom a WizzAir - Ikarus 256 kompozíciót, csodás látvány... Szekszárd belterületén egymás után két 200-as is elhaladt a busszal szemben, ezekre még le kell csapni!

Odabent még tart a reggeli csúcsóra, sok busz jár be és ki a buszállomásról, gyors elfoglaltam a helyi default fotóhelyet és lőttem:

3-jlw-989Menő, csavarvédő - csavarelmozdulás jelző kombós C80 :)

A fényképezőgép memóriakártyája itt meglepett egy váratlan hibaüzenettel, így az addigi 15 kép szépen eltűnt a gép látóköréből, remek... Otthon sikerült visszanyernem őket, de gondolom sejtitek már, hogy ez volt az utolsó szolgálata, jobbnak láttam nyugdíjazni. :)

4-gzf-661 A Bálna

5-jom-403

6-jzp-659Ilyet úgy sem fotóz senki, pedig jó dolgok, Vol. 1 :)

7-klx-651Egyre fotogénebb a felhozatal :P

Közben azért nézzünk be a tárolóra is:

8-eoc-595Sorminta

9-hev-897A 2000-ben elszórt Volános SL 222-k egyike a Gemenc Volánnál landolt

10-jlw-979

Nekem is feltűnt, hogy már a sokadik állomási képet szúrom be, azonban a városban kiszemelt helyek többsége délutáni hely, amihez várni kellett még a napos és világos időt, ami nem akart jönni...

11-kxh-740A megunhatatlan 7700A

12-bpg-224Kapos Volánék ezzel a járművel járultak hozzá a jókedvhez

Útitársammal ekkor láttuk elérkezettnek az időt arra, hogy benevezzünk egy élményútra, BSE-038 lassan indul.. :)

13-bse-038Az egykori dombóvári vezérgép a tót-völgyi végállomáson

Visszatérve a buszállomásra:

14-ish-734Ha esetleg még nem vettétek volna észre, csipázom az SL szériát, főleg fotózáskor :)

A fotós idő továbbra sem akart eljönni, így ideje volt elindulni a kiszemelt helyekre, a sok statisztikai jellegű kép közül kiemelnék egyet, mivel ma még nem szerepelt Conecto a bejegyzésben:

15-kzr-292Ideális típus a vidéki cégek számára

16-kim-597A nap nagyrészén a tárolón legelésző piros Csitáró is megmozdult végre, hogy megtörje a zöld hokiütő dominanciáját :)

A fények egyre sz*rabbak, plusz a visszaindulás ideje is vészesen közeledett, az utolsó merítés következik:

17-adv-641Végre meglett innen is, nem csak Kalocsáról :P

18-mag-452Ez már belefér a feláras, minőségi szolgáltatás kategóriába

19-cka-508Parkolási gyakorlatok

A hazaút még tartotagott egy aprócska meglepetést: BPF-548 volt a Kunság Volán sulipénteki Kecskemét-Szekszárd járata. Az odaút még mehetett a sofőrnek (Dunaföldváron át), azonban valószínűleg még nem járt Bátaszék felé, így tőlünk kért segítséget. Ezzel nincs is gond, jó úttörő ott segít, ahol kell, de azon jobban meglepődtem, hogy az utasok egyöntetűen Paks felé akarták fordítani a járatot, ami nekem kellemetlen lett volna, már csak a 17:30-as bajai csatlakozásom miatt is... Egyébként isteni hangja van a gépnek. :)

Bajáról a jól ismert LIW-791-gyel tértem haza, az a gép még mindig király. :P

 

Köszönöm a figyelmet!

 

Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
2 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Őrségváltás a háromtengelyeseknél Őrségváltás a háromtengelyeseknél

A bejegyzés trackback címe:

https://kozlekosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr495133348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bop308 2013.03.14. 18:42:47

A BPF-548 letétes volt egy darabig, akkor került el Félegyházáról, mikor visszahozták, itt lett tartalék.
Válasz erre 

Száguldó fotóriporter 2013.03.16. 08:55:12

@bop308: Köszi! :)
A letétre még emlékszem, az hogy végül nem Félegyházára került vissza, az totálisan kimaradt. :(
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
süti beállítások módosítása
Dashboard