Ahogy arra már a legutóbbi írásomban is utaltam, Szekszárd vára is elesett a rendszámokért folytatott harcban, a vizsgaidőszak végén (hol van az már...) meglátogattam a tolnai megyeszékhelyt.
Hajnali 5:20-kor indultam el Szegedről a Tisza Volán első pécsi járatával, melyet HHY-797 végzett. Kisszállásig próbáltam megtalálni a megfelelő üléspozíciót, sajnos ez a kocsi sem a kényelmes üléseiről híres, igaz, van ennél rosszabb is, Bátaszékig meg csak kibírom. Sikerült
20 perc átszállásra, nézzük mi van bent a váróteremnél:
Vele már a felvezető posztban találkozhattatok, azonban a kijelző felirata miatt mindenképp be akartam tenni ide, demonstrálandó a helytelen használatát. Ha már ezt sikerült felprogramozni, akkor a végállomást/útvonalat vajon miért nem lehetett? Jó, Bátaszék nem egy turisztikai központ, de ha valaki véletlen nem odavalósi és utazni merészelne, az biztos ki lesz segítve ezzel a kiírással...
JLZ-391-gyel irány Szekszárd, útközben Várdomb előtt mégegyszer láthatom a WizzAir - Ikarus 256 kompozíciót, csodás látvány... Szekszárd belterületén egymás után két 200-as is elhaladt a busszal szemben, ezekre még le kell csapni!
Odabent még tart a reggeli csúcsóra, sok busz jár be és ki a buszállomásról, gyors elfoglaltam a helyi default fotóhelyet és lőttem:
Menő, csavarvédő - csavarelmozdulás jelző kombós C80 :)
A fényképezőgép memóriakártyája itt meglepett egy váratlan hibaüzenettel, így az addigi 15 kép szépen eltűnt a gép látóköréből, remek... Otthon sikerült visszanyernem őket, de gondolom sejtitek már, hogy ez volt az utolsó szolgálata, jobbnak láttam nyugdíjazni. :)
Ilyet úgy sem fotóz senki, pedig jó dolgok, Vol. 1 :)
Egyre fotogénebb a felhozatal :P
Közben azért nézzünk be a tárolóra is:
A 2000-ben elszórt Volános SL 222-k egyike a Gemenc Volánnál landolt
Nekem is feltűnt, hogy már a sokadik állomási képet szúrom be, azonban a városban kiszemelt helyek többsége délutáni hely, amihez várni kellett még a napos és világos időt, ami nem akart jönni...
Kapos Volánék ezzel a járművel járultak hozzá a jókedvhez
Útitársammal ekkor láttuk elérkezettnek az időt arra, hogy benevezzünk egy élményútra, BSE-038 lassan indul.. :)
Az egykori dombóvári vezérgép a tót-völgyi végállomáson
Visszatérve a buszállomásra:
Ha esetleg még nem vettétek volna észre, csipázom az SL szériát, főleg fotózáskor :)
A fotós idő továbbra sem akart eljönni, így ideje volt elindulni a kiszemelt helyekre, a sok statisztikai jellegű kép közül kiemelnék egyet, mivel ma még nem szerepelt Conecto a bejegyzésben:
Ideális típus a vidéki cégek számára
A nap nagyrészén a tárolón legelésző piros Csitáró is megmozdult végre, hogy megtörje a zöld hokiütő dominanciáját :)
A fények egyre sz*rabbak, plusz a visszaindulás ideje is vészesen közeledett, az utolsó merítés következik:
Végre meglett innen is, nem csak Kalocsáról :P
Ez már belefér a feláras, minőségi szolgáltatás kategóriába
A hazaút még tartotagott egy aprócska meglepetést: BPF-548 volt a Kunság Volán sulipénteki Kecskemét-Szekszárd járata. Az odaút még mehetett a sofőrnek (Dunaföldváron át), azonban valószínűleg még nem járt Bátaszék felé, így tőlünk kért segítséget. Ezzel nincs is gond, jó úttörő ott segít, ahol kell, de azon jobban meglepődtem, hogy az utasok egyöntetűen Paks felé akarták fordítani a járatot, ami nekem kellemetlen lett volna, már csak a 17:30-as bajai csatlakozásom miatt is... Egyébként isteni hangja van a gépnek. :)
Bajáról a jól ismert LIW-791-gyel tértem haza, az a gép még mindig király. :P
Köszönöm a figyelmet!