Közlekedési Osztály

Facebook

Keresés

Figyelj ránk:

Tovább a Facebook-ra

Érdemes megnézni

  • Aaron-Művek
  • bobalt.hu
  • BusWorld blog
  • Busport Online
  • Busztípusok
  • Csengessünk Blog
  • CsigaOvi-blog
  • Győri Buszok Katalógusa
  • Gábrisvitéz
  • HBweb
  • Hajmási Tibor honlapja

Címkék

alba volán (9) alfabusz (13) alfa regio (9) autosan (6) bács volán (5) bakony volán (5) bécs (7) bkv (7) blaguss (6) budapest (5) credo (38) dakk (16) ddkk (5) dr.richard (5) eag (30) gemenc volán (10) honvédség (5) ikarus (65) Ikarus (6) irisbus (21) irizar (11) isuzu (5) iveco (7) kapos volán (7) karosa (10) kisalföld volán (12) kmkk (6) kunság volán (12) magán (36) man (53) máv (18) mercedes (32) mercedes-benz (35) műszakváltás (8) neoplan (17) pannon volán (7) partiscum busz (5) postbus (5) rába (19) scania (5) setra (38) siemens (5) skoda (8) solaris (11) sor (7) tatra (6) tisza volán (13) van hool (6) vasút (20) vértes volán (8) volánbusz (22) volvo (48) wien (7) zala volán (6)

Egyéb

Egy kis nyári visszatekintés II.

Egy kis nyári visszatekintés II.

›
Egy kis nyári visszatekintés II.

2013/3/10 : Soondee Szólj hozzá!

Egyre jobban tavaszodik, egyre hosszabbak a nappalok, így több kedve van az embernek rendszámokat vadászni! Ennyi bevezető pont elég is volt a második résznek, vágjunk hát mindjárt a közepébe! Az előző részben említett Siófok után a következő célpont Dunaújváros volt, hiszen 2011 decemberében minősíthetetlen képek születtek, így ismétlésre szorult ez a terület.

Vonattal közelítettem a célpontot, hiszen alanyi jogon engedély szólt a telepre is (onnan nem lesz kép!), az pedig közelebb van a vasúthoz. A vasútállomás előtt vártam pár helyi járatot, aztán irány a telep.

0022 gmy392A Sztálin-barokk vasútállomás és a GMY-392

Telepezés után irány a város és a buszállomás, hogy néhány expót beletegyek a fotómasinába.

0023 kwz100Albáék 3 tg-s csodája...

0024 aoa303Azért voltak normális témák is! =)

0025 bpg697Van itt felhozatal, helyis fényezésű 260-as

0026 knj598Na azért a C83-as is előmerészkedett a telepről.

Dunaújvárost megunva kedvet kaptam egy kis Gemenc Volánhoz, így hát átruccantam Paksra. A buszállomáson eltöltöttem egy órát, addig bőven körbe lehetett lőni az ott álló járgányokat.

0027 cjf056CJF-056 tölti pihenőjét

0028 paksHatalmas autóbusz mennyiség a buszállomáson.

Természetesen ennek a paksi látogatásomnak nem ez a pár busz volt a legfőbb célja, hanem az erőműnél történő műszakváltás. 2011 nyarán volt egy kis kalandom a TEK-el, így most felkészültebben indultam neki a fotózásnak. A túra előtt bősz telefonálgatásba kezdtem, hogy akkor kitől és hogyan lehet oda engedélyt szerezni, persze jó magyar szokás szerint a Gemenc Volán szerint az erőműt hívjam, az erőmű szerint a Gemenc Volánt! Király, bezárult az az ördögi kör! Szerencsére problémám nem lett és még a nap is kisütött a műszakváltásra! Kell ennél több?

0029 aai731AAI-731 napozik az erőmű előtt.

0030 hze166Tájkép egy C56-ossal, nevezetesen a HZE-166-al

0031 cca261Trilex felnis 250-es, azt hiszem meg van a nap rendszáma! =)

0032 evl625Egy tipikus volános kialakítású 415-ös.

0033 daf073A kettőből az egyik csak meglett!

0034 flr285Végül kravtex-ék tyúkólja az FLR-285 személyében.

 

0035 hhr812Na csak lett napos képem Dunaújvárosból!

Természetesen a nap zárásaként még bevauzott egy VB-s sofőr, úgysem telhet el úgy fotózás, hogy legalább egy valaki ne kössön belém...
Következőleg a Pilist vettem célba, ugyanis a 2-es vasútvonal felújítása miatt pótlóbuszokat közlekedtettek Pilisvörösvár és Esztergom között. Igaz nem a Józsi bá' Tourist hozta a 256-osait, hanem a Volánbusz és a Vértes Volán próbált minél komfortosabb buszokkal az utasok szolgálatára állni (Hát ez leginkább E95-ös és C56-os volt).

0036 gbg181GBG-181 ereszkedik Pilisvörösvárra

0037 gak946Szerencsémre a tartalék is szolgálatot teljesített.

0038 flr834Ja igen, a VB részéről Sü MAN-ok is szaladgáltak.

Igazából a vonatpótlózásból ennyi elég is volt, gondoltam, ha már erre járok akkor meglátogatom a "Ti autótok" műszakváltását is Esztergomban. Úgyhogy igénybe vettem a vonatpótlók nyújtotta szolgáltatást. Időm bőven volt még a műszakváltásig, így bemásztam a buszállomásra. Szokásos esztergomi vasak fogadtak.

0039 fkb878Menetközbe akadtam eme vasra. Később berobogott a műszakváltáshoz is.

Magán a műszakváltáson nem sok érdekesség volt, csak a szakadt szlovák Karosák, valamint Kréberes Setrák. Ami említésre méltó az a fentebb bemutatott 256-os, valamint majd az alább látható Pitá Tours-os 280-asok.

0040 mcd275Friss nickelsdorf-i beszerzés!

0041 akd612Az említett 280-asokból az egyik, az AKD-612 személyében.

0042 lpy353Valamint a másik, az LPY-353

A műszakváltás lecsengése után visszaorientálódtam a buszállomásra. Szerencsémre a buszállomásról kivezető út le volt zárva útépítés miatt, így csak a buszok használták a máskor végig parkolt utcát! Így tökéletes napos-ajtós képeket lehetett lőni!

0043 kxh595Volánbusz esztergomi kirohanósa személyében a KXH-595

0044 clu721Azért az az oldalsó viszonylatjelző tábla igen csak "home made"!

0045 lyp598iKarus Epölre! =D

Kicsit elszaladt velem a ló, nem is húznám tovább a postot, és köszönöm, hogy végigolvastad ezt a részt is! De még mindig nincs vége! ;)

Folytatása következik...

Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Szólj hozzá!

Ajánlott bejegyzések:

  • Őrségváltás a háromtengelyeseknél Őrségváltás a háromtengelyeseknél

A bejegyzés trackback címe:

https://kozlekosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr955125021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Dashboard