Jelentem társszerzője is lett az oldalnak, jómagam személyében. Első postomban, illetve post sorozatban a címből eredően tavaly nyári képeimből szemezgetve várom már a tél elmúltát! Jön ugyebár a jó idő, lehet felvenni fotótáskát és nekiindulni az országnak, vadászni azokat a bizonyos rendszámokat.
Ennyi elég is lesz bevezetőnek, kezdjük akkor az elején:
Kezdtem a nyarat egy kis kelettel, pontosabban Nyíregyházával, mely előtt tartottam egy éjszakázást, mivel így lehet a leghamarabb fővárosunkból odaérni! Vonalfelújítás miatt volt egy kis vonatpótlózás is.
A vonatpótló személyében: DUE-539
Leérve a nyírség fővárosába, megrohamozva a buszállomást megkezdtem nevemhez hű volántársaság fotózását.
Ráncajtóval a világ körül, avagy HCP-078
Az akkori bérleményeket egy képben megtestesítő 260-as, ABU-390
Egy ex Agriás vasparipa: BRF-821
Még a napfény is lecsúszik a Rábáról.
És ha már Nyíregyházán jár az ember, akkor az elmaradhatatlan Trans Tour!
Jónéhány képpel később és az időérzékem teljes elvesztése után ideje volt hazamenni!
Következőben a Baracska, Martonvásár, Székesfehérvár háromszögben vesztem el.
RR 11-14 rója kilómétereit a 7-es úton.
Baracska helyijárata BPA-116 személyében
Baracskáról az AOA-223 fedélzetén átvonultam Martonvásárra, ahol a Disznó Viszló Trans csodáin kívül nem sok említésre méltó rendszám szaladgált.
Egyedüliként Martonvásárról a JHZ-335
Akkor irány 'Fehérvár, de menetközben azért egy gárdonyi megállás a gyümölcsszedő munkásjáraton szolgálatot teljesítő AOA-243-at kilőni. Természetesen miért is lett volna ott...
Helyette egy kis érdekességre bukkantam:
A székesfehérvári agyonfotózott albás flottával nem terhelnék senkit, helyette néhány jármű a Videoton műszakváltásról:
Az Ikarus típuspalettájáról a személyes kedvenc, AGT-518 személyében
Dupla fényszóró, már csak a trilex hiányzik!
Az időjárás nem volt kegyes, leszakadt az ég. Természetesen széllel társítva, így sikerült bőrig ázni...
Végül egy honvédségi paripa, HB 53-25
Július elején a pápai reptéren rendeztek egy nyílt napot. Gondolván hátha lesz néhány honvédségis kocsi, induljunk neki! Persze a két pápai 280-as volt, természetesen a látogatók elől elzárt részen.
Cserébe egy ritka együttállás: HCA-793 és egy tank =)
Menetközben készültek azért képek a Bakony Volán paripáiról a buszállón, de érdekesség közöttük nem volt.
Helyette a török rendszámos Isuzu tesztbusz. Én inkább nem kommentálom
ezt a formavilágot!
Hazafelé menet az elmaradhatatlan kintalvós. Jelen esetben Kravtex-ék új alkotása a "zekonell"!
Ennek a postnak a zárásaként jöjjön egy kis Siófok. Igaz itt nem a fotózás volt a cél, de ha már a szállás mellett helyijárat, illetve vasút húzodik, akkor miért is ne?
Mai napig nem térek rendre ezeken a helyis fényezéseken...
Persze ha épp nem áztattuk magunkat a Balatonban, vagy épp nem sörrel hűtöttük szervezetünket, akkor bemerészkedtünk a buszállomásig.
A helyi volán 250-ese, AZD-656
És így végül a szögedi fürdős, FHT-802 személyében
Tehát amint írtam az elején, ez még csak az első rész volt! Folytatása következik... ;)